Inspiration

Är så grymt sugen på att köpa ett soffbord i gammaldags stil, såg ett skitsnyggt på Chilli för ett par dar sen, och ett jättefint på blocket precis. Isf måste jag dock hiva ut köksbordet vilket inte känns jättelockande. Dessutom så kommer den gammaldags stilen inte passa in eftersom inget annat är i den stilen. Skulle gärna ha allt i den stilen men kan inte köpa allt på en gång och vet inte om jag klarar att bo i en lägenhet där stilarna skär sig:P haha, vilka i-landsproblem!

Tog en sväng hem till Lisa och vi festade loss på Ballerina kladdkaka med vaniljsmak, mjölk, te och gooodis. Ingen middag heller så det känns bra det här. Tänkte faktiskt ta och äta nått nu trots att klockan är över 1.
Idag har jag annars rensat en massa. Slängt en massa hemska underkläder som jag aldrig använder. Som dom små trådstringen som jag hade när jag gick i...vad? högstadiet? Det var minsann på tiden! Rensat lite bland mina kläder också och ska dumpa 2 påsar i klädcontainern som finns på området. Dessutom så åker alla vinterskor upp på vinden(putsade upp alla stövlar också!) och så måste jag skaffa tvålbaserat tvättmedel och tennisbollar så jag kan tvätta dunjackan och lägga undan den också. Jag får inte plats i min lägenhet!

Har fått nytt ryck och ska putsa lägenheten från top till tå! Nu ska jag dock försöka sova!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0