Liseberg

Partyt igår var väldigt roligt. Började med lite förande här hos mig med Åsa och lite middag. Sen kom det fler people och vi satte oss ute mot en husvägg och drack vin. Ingen blåst och väggen var uppvärmd och skön!

Kontiki var lite speciellt men ångrar att jag gick därifrån till förmån för (alltså, vad har hänt med mig? sen när säger jag "till förmån för" istället för nått normalt?) styrbord babord. Iofs så gick många samtidigt så det var nog bra att vi gick. Det blev dock en rätt tidig hemgång och jag vaknade pigg, men itne så kry imorse. Ont i halsen, täppt i näsan och allmänt hes märkte jag när jag skulle försöka prata med Jenny:P Så jag hoppade över skolan idag och gick och la mig och sov några timmar till och vaknade mycket bättre och tog mig till Liseberg för infomöte och kontraktskrivning.

Raggade 2 nya vänner som ska hit innan kick offen nästa onsdag. Måste bara få bort min friskistid den dagen!

Nu ska jag äta och sen baka en kladdkaka, så suuuugen för det var jättelängesen sist. Förösker ju begränasa mitt sötintag så mkt jag kan.

puss


Kommentarer
Postat av: ida

jag vill med gå ut i göteborg!!!

2011-04-17 @ 20:30:29
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0