Lisebergare

Jag är på god väg att bli en Lisebergare nu. Idag har jag spenderat 5 timmar på en serviceutbildning:)

Snart är vi klara med det jäkla personalekonomiarbetet och ska börja med företagsekonomin. Det ser vi fram emot!

Imorgon ska bilen in på verkstaden och jag hoppas att det inte är katalysatorn:P Jag hoppas också att jag lyckas köra bilen ända fram till verkstaden så jag itne blir stående på motorvägen!! 

Idag blir det visst ett väldigt splittrat inlägg med ett par meningar om varje ämne:P

Iaf så tänkte jag gå förbi nån firsör på vägen hem imorgon och se om någon har tid att klippa mitt jäkligt slitna hår.

Sen på kvällen ska jag hem till Elin för häng i hennes lya för första gången.

Lördagen bjuder på chalmers cortege och häng på kåren med Ylva.

Fin uppdatering.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0