Maaat

Ligger här i min säng med datorn på magen och läser om nyckeltal och måste säga att det är en aning förvirrande. Förstår itne ritkgit hur jag ska använda mig av dessa tal men hoppas att föreläsnignen imorgon ska ge lite klarhet:) Det är en hund på andra sidan spårvagnsrälsen som vägrar sluta skälla, så tror jag ska ta en paus i läsandet och äta lite lunch eftersom min mage kurrar lika högt som hunden skäller:D

Känns som en effektiv dag trots att jag sov alldeles för länge. Diskade en fetingdisk(sjukt mkt disk efter lasagnelagandet!) städat, pluggat, skickat mail till liseberg mm. Nu ska jag bara ringa en tjej som jag hoppas att min gupp ska få intervjua till vårt arbete i ekonomin!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0