Patetiskt

Jag måste erkänna att jag känner mig rätt så fjantig just nu. Lovade mig själv att träna idag men jag ORKAR INTE och så står jag där likförbannat framför spegeln och fattar inte varför jag går upp i vikt:P Inte bara det utan jag känner hur svag och konditionslös jag har blivit. Vet också att jag inte har några som helst problem med att komma iväg och träna bara jag har kommit igång, jag älskar ju det! Men, här sitter jag...

Nu ska jag iaf ställa mig och göra en stort lasagne till matlådor och sen ska jag se om jag får med mig Åsa till gymmet här i huset, det kanske vore nått:D



pusssa


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag saknar dig Maria!! <3

2011-04-05 @ 19:54:27
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0