Regn

Idag fick jag regn på mig igen, men denna gång var det vatten och inte kaffe, höhö, jag är så rolig...
men jag kan inte förstå hur jag kunde missa att det regnade, jag drog ju ändå upp persinennerna imorse?! Så inget paraply hade jag med mig och hade för lite tid för att vända och hämta ett.


Föreläsning i skolan och sen gruppsnack. Imorgon ska vi ut på 3 intervjuer, varav jag ska vara med på två av dom. När jag kom hem idag så skulle jag bara lägga mig ltie i sängen och vila. Mmm ja, men visst, vem försöker jag lura? Tog nog inte många sekunder innan jag snusade för fulla muggar och så vaknade jag upp 3 timmar senare. Var sjukt hungrig så gjorde pasta med sås innehållande broccoli, champinjoner och pesto. Om en timma ska jag vara på plats på Turion för mitt första stationspass i Götlaborg, det blir nog superbra det. Först tänkte jag gå på två pass, Dans Fuego och sen ett skivstång men kom på att jag inte hinner hem till Desperat då! Vore ju en smärre katastrof!


Försökte ta ett normalt kort, och det blev ju fruktansvärt normalt om man bortser från den överspända munnen, men kunde inte hålla mig..


..så det blev ett skriet-kort också:D

Hinner med lite plugg innan jag måste dra mig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0