Stamceller

Jag är hemma hos en av mina stamceller, som Hanapee skulle sagt. (Hon är ju rolig hon, om ni inte redan läser hennes blogg så rekomenderar jag er att börja:D) Mamma göder mig tll bristningsgränsen och det ser ut som jag numera är gravdid i typ 5-6 månaden, vilket jag inte är så ni behöver inte gratta mig eller fråga hur det ligger till:P

Träning idag, och igår och jag har snikit skjuts av Ida båda dagarna, vilken hemsk vän jag är! Efter träningen idag var det dessutom lunch hos mormor och morfar och inte blir man mindre gödd där direkt. Sen har jag suttit hemma hela kvällen och spelat spel med mamma och syster, som en perfekt familjemedlem! Imorgon blir jag hämtad av pappa och C och så är det dags att spendera sista 1,5 dagarna hemma hos dom. Mina vändor hem till Jönnet blir lite allmänt splittrade såklart eftersom jag ska hinna med två familjer.

Jag har iaf fått påskägg både av mamma och mormor och morfar så nu behöver jag inte köpa godis på ett tag, finns dock risk för att jag äter upp det så fort jag kommer hem till Gbg eftersom jag inte har någon mat hemma och jag inte kommer orka åka och handla första dagen.

Med tanke på att jag blir hämtad 9.30 imorgon så är det dags för kudden nu. Ska se om jag klarar att sova lite bättre inatt än natten till idag. Är inte alls van vid att ligga stilla som en packad sill i en 80 säng. Vet inte hur många gånger jag var påväg att dunsa ner på golvet.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

snika o snika, vi gjorde en insats för miljön! OCH jag älskar att köra bil. win win situation ;)

2011-04-23 @ 16:32:54
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0