Tänkande tankar

Av någon underlig anledning har min hjärna kommit igång och går på högvarv.

Jag trivs bra här i Göteborg men en stor del av det tror jag är att det är så nära att åka hem-hem. Även om jag har vänner lite utspridda över Sverige så är det sällan oöverkomligt långt bort ändå. Tänk om man istället hade vuxit upp i USA och man ska välja college och man själv flyttar till NY och bästa kompisen till LA. Det är ju hur långt som helst, du måste helt klart flyga.

Jag tycker inte att det blir sommar snabbt nog, ser så mycket fram emot att få en hel massa nya vänner på Liseberg, min umgängeskrets måste helt klart utökas:D

Oj, klockan är 16. Jag har bokat en av tvättstugorna bara för att få tillgång till en balkong. Hur udda är inte det? Alltså att man bara får tillgång till balkongen om man har tvätttid:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0