Fikafikafika

Igår var en riktigt fikadag! Började med att jag bakar en kladdkaka som jag dock inte hinner smaka på innan jag måste åka in till stan för en fika på Kosmos med underbara Sara. Blev dock lite besviken på blåbärspajen som inte var någon höjdare! Vi skiljs åt och jag möter istället upp kusin Lotta. Råkar köpa ett par höstboots, och en ny foundation och en flaska vin:P Hur som helst blev det en dyr dag, tur då att lönen kommer på måndag! Sen var det dags för fika nummer tre med insparksgruppen. Vi gjorde vår budget för insparken så att vi ska kunna be om pengar från kåren.
Var hemma hos helena i tisdags och hon berättade lite om deras inspark och deras budget på över 200.000. våran är i princip på 0. inte undra på att deras inspark är så mycket roligare än våran:P

I tisdags var det dessutom dags för öldrickande igen. Stage såklart och det var ingen brist på vår ölaptit:D

Lägger in bilder sen. Såg nu att jag har jävligt bråttom om jag ska hinna till jobbet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0