Bländad!

Just nu kan man itne kolla på mitt golv, då det glänser så man får ont i ögonen. Mna måste också gå försiktigt så man inte halkar. Haha, okej, riktigt sååå blankt är det kanske inte men i brist på en mopp så har jag legat på knä och torkat hela golvet med en trasa!

Lukten går stadig men långsamt neråt och jag känner den bara om jag andats normal luft ett tag innan:P
Plugget som jag sa att jag skulle göra har jag dokc itne gjort, läste bara ett kapitel men tänkte ta ett till innan jag går och lägger mig och börjar inte förens kl 15 imorgon så får ta ett till innan dess.

Imorgon ska jag och Johanna träna efter skolan och sen ska jag ut och äta med Filippa och några tjejer till på Mañana. Hoppas verkligen att det är ett sjukt bra ställe iom att vi bokade bord för typ 3 veckor sen och då var imorgon första tiden som gick att få!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0