en tur på isen:)

Har varit ute och gått på isen, med en paus för fika såklart. Rätt läskigt tyckte jag då det small och mullrade i isen heeeela tiden! I början stannade jag hela tiden så fort det lät, vilket ju var med några sekunders mellanrum så det gick sakta för mig:P Men sen fick jag upp farten och hoppade bara till några gånger då de small extra högt.
Visste itne att jag var en sån fegis med is, men hur kul känns det när det är sprickor i hela isen?

Iaf så sken solen och det var vindstilla, tog lite bilder:)




Pappa<3


En fetingspricka, vet itne hur stor den ser ut att vara men jag fick ner hela handen:P


Pappa lyckades ta en hoppbild på mig:)

Snart blir det tidig middag i form av tacos och sen går bilen tillbaka till Göteborg:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0