Godlunch

Godmorgon, godmiddag, godkväll. Varför finns det inget godlunch? sen tror jag för övrigt att varje ord ska vara två ord, eller hur är det?
Känner att jag har väldigt viktiga tankar!

Iaf så ställde jag klockan på halv 10, men kl 9 vill åsa komma upp och låna mn skrivare. Var vaken ändå och det var tur att hon kom upp annars hade jag nog stannat i sängen längre. Har små luddiga minnen av att jag vaknade vid 5 av att jag hade så sjukt ont i huden på hela kroppen. Kändes som det brändes överallt. Skitläskigt, och inte alls som när man vaknar av feber och är varm utan mer svidande känsla. Satte mig upp i sängen och andades lite och sen gick det över:)

Sak strax göra lunch, det blir lax! och sen tänkte jag ta en tur ner på stan med ett tungt kort laddat med CSN och köpa nya träningsbyxor och en långklänning till Gran Canaria. Dilemmat med byxorna är ju att tanken är att jag ska gå ner i vikt nu när jag tränar igen och då blir dom ju för stora. Men det får bli så ändå.


Jag längtar hit till vårt fina hotell!

Nu: rebecca och fiona på högsta volym!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0