Godmorgon:)

Jag har precis gått upp. Helt otroligt att jag lyckades sova så länge som till halv 1. Brukar inte spela någon roll om jag kommer hem så sent som igår(la mig i sängen kl 5) brukar ändå vakna vid 9-10 nån gång, även om det itne behöver betyda att jag går upp då.

Maten på Mañana igår var hur god som helst. Tapas är ju så himla smidigt, lite av allt! Sen var vi hemma hos Filippa en stund innan vi gick till Push. Måste säga att det inte var någon favorit! Världens minsta dansgolv som var knökat med folk som nästan dansade, haha, men det var liksom en arm i luften som gällde. 90% av alla killar hade mer än 2 dm långt backslick och majoriteten av tjejerna både såg ut och betedde sig som lyxhoror. Ojoj, vad jag låter bitter! Men har märkt att jag har tröttna lite på det här ytliga efter NY:) Jag vill dansa och ha kul, inte stå vid sidan och se snygg ut:P

Shit vad hungrig jag är nu kände jag! Frukost nästa och sen ikväll kommer Johanna och Lisa hit för mellomys!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0