Jag dör lite här...

Ett tag använde jag frekvent uttrycket "jag dog lite när..." och det var ju nånting positivt att dö lite. Typ om man såg en snygg kille så dog man lite varje gång man såg honom, ja ni vet säkert:P

Nu däremot så dör jag inte på ett bra sätt, utan ett dåligt. Jag dör för att det fullkomligt STINKER bränd plast i hela lägenheten trots att jag öppnade alla mina fönster på vid gavel och har på spisfläkten. Satt här inne och huttrade eftersom det var -10 ute.
Kom iaf hem efter att ha värdat på friskis och handlat lite på vägen, öppnar dörren och undar vad fan det är som luktar och ser direkt att spisen är på. En platta som alltså står på 6an vilket är det högsta hos mig, och har gjort så de senaste 2-2,5 timmarna. Med ett kesolock halvt smält på. Great! Har inte använt spisen på hela dagen så måste ha kommit åt vredet med väskan eller nått när jag gick.

Tur i oturen att jag fortfarande har en lägenhet att bo i och inte kom hem till en uppbruten dörr och brandkåren!

Nu andas jag iaf plastlukt och hoppas att det bara är lukt och inte massa hemska kemikalier, och att jag vaknar upp igen imorgon bitti:P
Har varit nere hos Åsa en sväng och andats vanlig luft så hoppas mina lungor och näsa uppskattade det!

Hämtade btw posten när jag ändå var nere och 2 av 4 brev var itne till mig, bra jobbat brevbäraren, varav ett av dom hann jag öppna innan jag fattade att det inte var till mig, kul att plinga på hos brevets ägare och bara "nej men hejhej, här är ett brev från din bank som jag bara tänkte vara lite snäll och öppna åt dig så du slapp det!"

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0