Manisk period nästa?

Ibland kommer jag in i små maniska perioder med träning och nyttigheter. Inte bra, men gillar det, känns som jag inte har nått val! Jag vet inte riktigt om manisk är rätta ordet faktiskt för jag äter mat och tränar inte 3 timmar om dagen. That's not my style. Om det blir så extremt kan det ju inte vara värt det att vara snygg? men jag försöker iaf tänka lite extra på VAD det är som slinker ner samtidigt som jag unnar mig tex lite kladdkaka som jag åt igår:)

Nu har jag iaf varit på ett step 1 på friskis, sen hem och tog på mig lite mer kläder och så en promenad till Ica med Åsa. Låter som Ica ligger när, Ica ligger liksom alltid nära?! Men det tar iaf 20 minuter att gå tror jag. Köpte broccoli och en av Brämhults sjukt goda men dyra juicer:D

Läser HanaPees underbara blogg och dricker min juice i mina überheta Zoo-glas!

Nu är tanken att jag ska läsa mina satans böcker, vilket jag typ sagt nu i tre dagar men än har det inte hänt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0