Please don't go

Lyssnar på Mike Posner - Please don't go, ofta, väldigt ofta till och med. Like it!

Har nu pluggat, men hann även med att ta en paus för att kolla på Top Model och äta popcorn. Jag är en av dom som vägrar bli av med mitt liv för att jag pluggar:P Kanske märks? Åre, snart Gran Canaria nästa år Thailand i 2 veckor. Känns som jag kanske missar lite väl mkt skola men det är det värt!

Känner nu att jag kanske inte har berättat om Gran Canaria?! Om nästan exakt en månad åker jag, pappa och C till Meloneras, Gran Canaria. Ska bo på ett hotell under kategorin lyxhotell och spahotell. Sånt man itne har råd med om man skulle åka själv så det är tur att man blir bjuden av sin pappa och styvhäxa:P haha!
Så här ser det ut!

Nu ska jag snart sova, fattar inte varför jag är så trött!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0