Självsvält?

Har precis klämt i mig nästan en hel pizza. Blev nästan lite chockad över hur mkt som gick ner! Men jag äter typ aldrig pizza så min kropp hade väll crawings:P


MMMMmmm!

Var inne på Kissies blogg och kände att jag var tvungen att väga upp hennes svältande lite. Jag menar, om jag hade velat läsa om barnmat så hade jag lika väl kunnat läsa nån fjortismammas blogg?! Förstår inte hur hom pallar att leva på barnmat, kommer ihåg när Tuva åt det och jag smakade. Det smakar typ ingenting!

Sitter och pluggar lite just nu men ska strax slänga mig i sängen och glo på TV, känns nästan som jag borde sätta mig i soffan istället för gör inte det så ofta så den känner sig nog bortglömd:P

Intervjun idag känndes faktiskt riktigt bra! Det var jag och 4 till tjejer som också vill jobba på attraktionsavdelningen. Vi fick höra att det är runt 7000 som sökt jobb och typ 6000 av dom har kryssat i att de vill vara på attraktion och nu var vi 80(!) som fick komma på intervju och 60 av oss ska få jobb. Känner mig rätt bra när jag hör det, haha! Nu ska vi bara se om jag klarade sista testet. han sa att han fått ett jättebra intryck av mig och att det bara stod bra saker om mig från förra gruppintervjun så det låter lovande!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0