Sjukt!

Hahaha, även om jag itne hade sådär jättekul igår så skrattade jag stundvis så de kända tårarna sprutade! Börjar med att vi står i kön in till Push. filippa var på listan så vi stog i "list-kön" som btw var längre än den vanliga kön, men iaf så är det två tjejer bredvid oss som högt pratar om filippa. De sa bara snälla saker om hennes hår och hur fint det var, men så märker dom att vi hör vad dom säger och börjar prata och Pippa hinner itne mer än säga ett ord då den(ska skriva som dom gör på tjuvlyssnat.se)

tjej 1~20 -Shit är du från skåne?
tjej 2(filippa)~21 - Haha, ja.
Tjej 1 -Åh guuuudd! Så fint!
Tjej 3(tjej 1s kompis)~20 -Bara för hon låg med en skåning på nyår, hon blir helt till sig.
Tjej 1 -Ja! Jag blev typ kär i dig nu, vi kanske ses där inne?

Vet inte hur kul det lät nu, kommer itne riktigt ihåg vad alla sa, men det var iaf kul:P

Sen den sista timman innan dom stängde så är det en äldre tjej som jag har lagt märke till hela kvällen för hon beter sig så udda. Hon står och dansar för sig själv och är skitfull. Sen hamnar vi bredvid henne och hon börjar bita i/pussa på Camillas axel. Jag, Filippa och Camilla bar akollar på varandra och fattar ingenting. sen börjar hon smeka hennes hår och kolla på henne skitkonstigt, vet itne hur man ska beskriva det men hon lägger huvudet på sne och råglor på henne. Typ drar sin hand över henne och pussar på henne lite överallt, dansar med henne och håller henne i handen. Jag och filippa står och asgarvar så vi typ kippar efter luft och flera andra i närheter tittar också på dom. Förundrades över Camilla som var så lugn och bara typ lät henne hållas. Sen går vi därifrån men håller oss i närhete och hon börjar pussa på en annan tjejs axel och minen på den tjejen var oslagbar!
Fillippa tog lite kort, ska se om jag kan få tag på dom:)

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en promenad med Åsa. Promenaden började bra, sen kom vi till Ica för jag skulle köpa dipp, och så reade dom ut sin glass, så jag tror att pomenade och glassen gick jämt ut:P

Höres!


Kommentarer
Postat av: ida

jaaa mellofest hos john & oscar idag jöö! tycker du ska ta första bästa tåg hit nuuuuuu =)



HAHAHA kul brud!!!!

2011-02-26 @ 19:09:27
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0