Skidlärare?!

Pratade med mamma precis. liseberg ringde ju igår(var på intervju i lördags) och sa "Vi blev väldigt imponerade av dig på intervjun i lördags och vill gärna att du kommer på en ny intervju på attraktionsavdelnignen på torsdag" hur glad blir man itne? har ignet annat sommarjobb på gång så vore itne så bra om jag inte fick det:P iaf så är intervjun på 2 timmar. Förra intervjun var ju på 2,5h men i grupp och ett kort 5 min enskilt samtal. Tyckte det kändes så långt med 2 timmar för enskild intervju men mamma som jobbar med att rekrytera sa att 2 timmar är vanligt. Ska dom veta allt om mig eller? De kanske vill prata i 30 min om att jag har olika många armveck på höger och vänster sida?
Intervjun är iaf för attraktionsförare, och tror att det vore super för mig:)

Mamma kläckte ur sig att hon tycker att jg borde ta tuva till nån skidbacke i helgen och lära henne åka. Herregud vad jag inte tror att jag är bra på att lära ut. Jag kommer bli frustrerad och tuva kommer gnälla. eller? vill ju att hon ska lära sig så känns som jag måste ta tag i det själv för ingen annan kommer ju göra det. Hon har ingen pappa som lär henne som jag hade:)

På tal om min pappa(shit vilken fin övergång!:O) så ringde han och sa att han och C funderar på att åka på solsemester. Snacka om att jag blev chockad. Om man slår upp "såna som INTE åker på charterresa" så finns det en bild på dom två där. Men jag klagar itne för jag blev medbjuden. Nu ska vi bara se om de verkligen gör verklighet av sin plan och om jag isf lyckas pricka in det med allt i skolan:)


bilden är sne och vägrar vända på sig, men iaf så är det min nya smarta äggtimer som jag fick av pappa när de var här. Det finns en skala från Soft, via Medium till Hard och när det svarta når respektive skalsträck så vet man hur ägget är:) Jag klara itne av rinnande ägg så väntar typ tills hela äggt är svart:)

Nu ska jag ta tag i plugget, innan jag ska gå bredvid första gången på friskis idag.
Just det, kass uppdatering så om ni inte har facebook(men hur många har itne det?) så vet ni inte att jag har blivit entrévärd på friskis i kortedala:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0