smarthuvud!

haha, såg denna på tjuvlyssnat precis!

Lägenhetsvisning, Varberg

En tjej ~25 pratar med den kvinnliga mäklaren ~30.
Tjejen: Får man riva väggarna hur som helst?
Mäklaren: Nja, det beror på vilken vägg du menar.
Tjejen (pekar på en vägg): Den där.
Mäklaren: Nä, det kan jag säga direkt att den får du inte riva. Det är ju ytterväggen och det skulle förstöra konstruktionen i så fall.

Smart...

Gick upp för 30 min sen ungefär, vet inte vad jag sysslade med igår, men gick inte och la mig förens kl 3! Johanna och Lisa gick innan 1 iaf tror jag så vet itne riktigt hur jag lyckades. Nu ska jag iaf äta frukost, sen läsa inför hemtentan imorgon och sen träna halv 5. Ska på Step 1, inte direkt min favoritträning. Jag har en tendens att missa brädan!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0