Tårar

Idag har jag skrattat så jag grät! Känns skönt att göra det ibland, jag har dock väldigt lätt för att få mina tårar att börja rinna ner för kinderna när jag skrattar:P

Helflummigt seminarie i morse, kändes som ingen grupp hade någon koll, men om alla ligger på samma nivå så gör det ju inget. Sen satt vi till halv 3 med fredagens seminarie. Upptäckte ett litet screw-up på dagens inlämning bara, när jag redan lämnat in det såklart! På fjärde raden har jag skrivit "På supernationell nivå handlar anställningsbarhet om att " och inget mer, ingen fortsättning på meningen, fick dessutom lära mig att det heter supRAnationell och inte supERnationell. Känns bra!

Om en halvtimma ska jag åka till Friskis för att värda lite. Dans Fuegon igår var riktigt kul. Hade gärna sett lite mer rumpskakande och lite mer svett, men tror svetten kommer när man lärt sig passet och kan ta i lite mer.

Imorgon har jag inga planer alls. Borde nog läsa lite litteratur inför hemtentan på måndag och kolla igenom nästa seminarie lite, kanske en promenad och så måste jag dammsuga. Hittade en förväxt dammråtta igår:P


haha, hittade precis min webcamera. har inte använt den innan och det fanns en massa roliga effekter!
Det ryker om mig!


Jag brinner upp, ser ni min smärta?!


Akta er för polisMaria!

puss


Kommentarer
Postat av: ida

japp din M, hon är en galet bra lärare! :)



du skulle vart hemma i helgen, du missar alltid våra mellokvällar :(

2011-02-23 @ 15:59:40
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0