tjooo!

Satt och kollade på mig själv(hur konstigt lät inte det?) tog iaf kort på lite saker med mig som är udda:P kom på att jag måste ta kort på mina fingerar också för naglarna är olika långa, alltså den delen som sitter fast i huden. men det orkar jag inte nu!

Mitt vänstra armveck, med ett veck!


mitt högra armvecka som har 2 veck!! Fy vad icke symetriskt!

Sen så kan ajg böja mina fingrar på ett udda sätt. Jag böjer bara översta leden:)


lite suddigt, men ändå!

Nog om mina små egenheter:P
Idag har jag bakat bröd. Bjöd över min syssling emma som bor i huset bredvid på kvällsmat:)

Jääääääsning!


Klart! blev jättegott:)


efter skolan idag åkte jag och elin till ica maxi för att handla och hittade dom här fina äpplena. Är helt förundrad över hur de fick det så här!!

Fick ett vykort från mormor och morfar också, på alla hjärtans dag! De är så söta!

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och glo på CSI!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0