det rullar på

Livet rullar på jäkligt snabbt just nu! Kom på igår att jag fyller år om mindre än en vecka. 23 alltså, shit vilken oldie jag börjar bli!
Igår var det kaninfest igen och jag tog det itne så lugnt. Jag och Anna förade lite här hemma hos mig med rosévin och shots och sen drog vi hem till Bella där det var sjukt mycket folk och alkoholen flödade:P Måste säga att min avdelning är väldigt fiiiin! Alla är helt underbara och när vissa behöver någon att vingelhålla sig i så finns det alltid nån som ställer upp för man vet att man får tillbaka det. Sen finns det vissa andra som sätter sig och halvsover i en kundvagn som står vid hållplatsen när vi ska åka hem vid 4.30.



Nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0