fullt upp!

Hej! Jag har fullt upp med jobb och...jobb, och så lite fest på det:)
Jobbet går bra, eller gick bra, tills jag fick en ny attraktion. Kållerado, och det är nu kaos i mitt huvud. Att last i folket i båtarna är inte så lätt. Dom ska paras ihop, hamna i rätt båt, och framförallt lyssna på vad jag säger och det är just där det brukar skita sig:P

I söndags var det kaninfest på trädgår´n. Vi hade skitkul. Först förfest hemma hos Kim, jag drack inte begränsat och blev mer än lätt berusad:P med tanke på att jag skulle jobba dagen efter hade jag dock rätt bra planering och inga alkoholhaltiga drycker svaldes efter 12.30:)
Anna skulle sova hos mig och det fick bli en taxi då det ju var röd dag igår och spårvagnarna inte gick. Har dock inga bilder, kasst med tanke på att jag hade med mig kameran.

Igår gick vi upp tidigt och drog oss in mot stan och Anna åkte hem och jag mötte upp ERICA som var på besök. Som jag saknat henne! Vi åt brunch på Eggs and milk. Så jävla gott!! Tog en promenix hem till Filippa där vi hängde nån timma innan jag drog mig mot jobbet.

Jobbet igår var varmt och klibbigt! och jag har fått en fet blåsa under ena stortån! Får se hur det går att jobba med den idag:P Imorgon är jag leeeedig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0