Slappis

Vilket jävla slappis jag har blivit! Har verkligen inte pluggat mycket inför tentan trots att jag skrivit massa om det i bloggen. Av någon underlig anledning är jag ändå inte särskilt orolig. När jag är orolig så brukar det dock gå vägen så troligtvis kommer det gå åt helvete imorgon!

Jag har kommit på varför jag inte pluggar: Jag har alltid haft det rätt lätt i skolan så har aldrig pluggat särsklit mycket och har alltid klarat mig helt okej ändå. Inga superbetyg en absolut inga dåliga. Tänkte när jag började högskolan att jag skulle börja lära mig att verkligen plugga men än så länge har jag inte gjort det och fortfarande klarar jag mig helt okej. Inte så mycket VG men aldrig U. Jag blir så irriterad på mig själv för med lite plugga skulle jag ju ha VG rätt igenom! Jag måste vara otroligt lat?!

Damn, nu blev jag irriterad.

Över till något trevligare!

Karins student igår!


Lycklig student. Jag började på allvar nästan gråta när jag fick min kram. Känns så utomordentligt konstigt att de har blivit så stora!




<3


Haha, Ramlösa! Hon bad om något att vaska med på flaket!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Aw sweetie! Haha, inte de mest smickrande bilderna, men man ser i alla fall på mitt feta smajl att jag är sjuuuukt glad! hihihiihihihihi du är bäst <3

2011-06-02 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0