Sol och bad!

Idag har jag varit ledig! Första gången jag är det och det är sol ute:D Åkte ut till Anna på Kalvsund och kom precis hem. Har fått färg, sen är frågan om det är rätt färg, men färg som färg, eller?! 

Ska stanna hemma och slappa ikväll tänkte jag, har blivit en hel del festande det senaste. Sisådär 2-4 gånger i veckan, men jag ska itne klaga, I love it!


Senaste 2 veckornas bilder:)

Förfest hemma hos Emmy. Anna dricker ikapp eftersom hon slutade sent:)


Lotta kom samtidigt och slog rekord när hon drack en flaska på 15 minuter. Sen gick det som det gick:P


Snyggaste Anna och moi!



Midsommarafton då vi gav upp tanken på utgång och istället köpte chips och åkte hem till mig:P


På Svea på min födelsedag. Lisa och Lotta ska pricka Lovisas mun:D


Jag fick Tequila:D


Lisa, Lotta och Anna!


Annan i hörnet gör hela bilden!


Bella och jag!


sen tvingade dom oss att sätta oss inomhus i det porriga ljuset som lockade fram allas snyggaste poser:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0