Stage

Sitter pch väntar på att mitt nagellack ska torka...segt! har jobbat idag och nu ska vi ut och söndagsparta! Har sovit max 5 tommar varje natt de senaste typ 9 dagarna så jag håller på att krascha, men det är ett senare problem. Inatt kom jag hem kl 4 och var i säng en halvtimma senare och sen var det upp idag för jobb.

Igår fyllde jag år, kändes dock väldigt konstigt att fira utan familj och släkt men det kommer senare. Har redan fått en kamera av pappa och C och av mamma har jag fått en spegel som jag dock inte köpt än. Ska välja ut en stor golvstående spegel:D Vi gick iaf till Svea igår och hade en mycket trevlig kväll måste jag säga. Söndagar suger dock för spårvagnarna går inte! Har bilder men pga av nagellacket kan jag itne lägga upp dom för kameran är i väskan:P


Måste bli bättre på att uppdatera nu men kan inte lova något:)

PUSS

ps. anna! är du i götet? vi måste ses!

PUSS


Kommentarer
Postat av: anna andersson

maria! kan du på måndag eftermiddag eller kväll? eller söndag kväll? :)

2011-06-30 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0