Student

Gårdagen på jobbet gick finemang. Det första jag möts av när jag tittar på dagens schema är att min första halvtimme ska spenderas på Cykelturen bland alla barn. Förtsa gången jag skulle vara där helt själv så blev lagom nervös. Men inga dödsfall, pheuuw!

Var i princip hela dagen på Balder, mycket trevligt. Lyckades med att taffsa rätt rejält på någon för första gången. Får se om det dimper ner nån anmälan om sexuella trakaserier, haha! Vi går ju och drar i allas bältan och jag kör ner handen mellan benen på en snubbe, missar bältet och träffar istället hans skrev. Han rycker till och börjar skratta och jag kan inte hålla mig utan börjar också skratta. Det piggade upp:P

Har tillbringat dagen med att göra fina kort till de snyggaste studenterna. Mycket dåligt, med tanke på att det är näst sista dagen för plugg och bara ett av korten behövs idag! Helt sinnessjukt att jag tog studenten för 4 år sen! Jag dör! Åldersnojja big time och blir supernostalgisk när jag ser alla studenter inne i stan! Fy vilken lycka!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0