Tja tja bloggen!

Haha, kommer ni ihåg henne? Hon som alltid sa "tja tja bloggen" i sin videoblogg?!

Jag har fullt upp just nu. Jobbet rullar på och jag får just nu utbildning i min sista attraktion, Jukebox! Jobbet är för övrigt skitkul och man hade inte kunnat önska sig bättre jobbarkompisar! Mycket fest och galna saker. Dvs mycket att skvallra om på dagarna:D Av någon anledning har jag lyckats vara inblandad i en del skvaller:P Både positivt och negativt, men inget som jag kan eller vill ändra på. Vem orkar leva med en massa ånger?!


Ska strax dra mig in mot stan för att köpa en present till pappa som fyller år idag så jag ska ta bussen till Jönnet vid 12, och imorgon åker jag tillbaka till Götet igen men tar med mig en styck mamma, syster och systers kompis för att gå på Liseberg:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0