10 dagar

Det är bara 10 dagar kvar, sen åker jag till Gran Canaria. Satan i gatan vad jag längtar! Dessutom så är det bara 8 dagar kvar, sen är den här pissiga kursen klar! Har fått en gnutta motivation sen jag kom på det här med hur totalt inte alls kul det skulle bli att göra omtenta, men vet ännu inte om det är tillräkligt med motivation eller om den hinner ta slut. Detta med tanke på att jag inte är klar med arbetet som ska in imorgon så pressar några sista droppar av motivation här hemma nu!:P

Har varit och tränat idag och skulle ju gå dit. Jag börjar traska och tanken är att försöka följa spårvagnsrälsen, men det går sådär då det är hela tre tunnlar på vägen dit och jag inte kunde gå där, varken bredvid eller över! Så hamnade på lite villovägar och tillslut fann jag mig själv på en spårvagnshållplats en hållplats från dit jag var på väg. Så jag gick iaf 2 hållplatser:P När jag väl kommer fram med lite hjälp av la spårvagn så är mitt pass inställt(!) såklart, istället var det ett spin/bas. Tvekade som sjutton men went for it och det var helt okej! svettigt som det ska vara. Höll på att skrika högt några gånger under stretchen för jag fick kramp i varenda muskel jag skulle sträcka ut! Blir så trött på detta, har kramp i åtminstonde en muskel varje dag! Har fått lära mig att det kan bero på vätskebrist, och jag dricker ju skitdåligt så ska testa att dricka flera liter och se:P



Vågade inte försöka gå igen på vägen hem eftersom det var mörkt och det inte är guds bästa kvarter, försöker igen imorgon då jag ska värda tänkte jaaag!

Nej nu ska jag dricka ett glas cola(jag som typ aldrig dricker läsk är så värd det!) och sätta igång och skriva skiten!

Om 8 dagar är jag(förhoppningsvis)fri

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0