2 mars

Den 2a mars, shit vad tiden går fort! Om 23 dagar åker jag till solen, skulle köpa en ny sommarklänning idag men efter att ha provat tjugoelvatusen jeans orkade jag inte prova mer. Blev iaf ett par ljusa jeans nu till våren. Efter att ha provat dem hemma igen så känns det som ena låret är mycekt tajtare än det andra, känns helskumt varje steg man tar så får nog byta dom imorgon!

Köpte också mina efterlängtade träningsbyxor och kännsde mig så fjantig då jag stod och valde mellan två nästa precis likadana byxor från samma märke och valde de som var dyrare bara för de var snyggare, haha!

Det snyggaste måste vara mina strumpor med ankor på!

kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0