Ahh, nice!

Tentan är över. Hur det gick vet jag inte. Jag har verkligen ingen aning, men brukar ju ändå ha ett litet hum med det har jag verkligen inte! Har börjat packa lite smått tills fredag och snart ska jag bege mig mot friskis och lite värdande. Skulle tränat innan men hann inte så det får bli två pass på rad imorbon istället.

När jag kommer hem från Friskis bli det till att svira om och sätta på mig en snorgrön klänning, röda strumpbyxor och en rosa skjorta. Låter det inte fint?! Kvällens tentafest har temat Bad Taste:P Pris till fulaste outfit. I like it, att åka spårvagn in blir dock mindre roligt och dessutom måste jag byta till buss mitt på avenyn:S

Shit vad det blåser ute men nu måste jag gå!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0