Beslutsångest...big time!

Sitter och tittat på mitt schema för sommaren. Jag jobbar i 12 veckor, av dom 12 veckorna så jobbar jag 12 helger. Jag kommer jobba 474 timmar om jag inte får ledigt vecka 28, vilket jag hoppas. detta innebär dock att jag kommer tjäna runt 50.000:P Men jag som så hade sett fram emot att leva västkustliv i sommar. Det kan jag fortfarande göra tisdag och onsdag, men vilka av mina vänner är lediga då? Jag chansar på inga, för dom kommer göra allt roligt på helgerna, utan mig, buhuuu! Iofs så åker de flesta av mina vänner hem över sommaren så de jag kommer umgås med är ju andra Lisebergare som antagligen jobbar rätt likt mig. GAH! Känns som jag inte kan ångra mig nu och skita i jobbet, för om jag gör det så kommer jag ångra mig igen.

Måste iaf ha en veckas semester, i need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0