blodsugare

en liten kortis i skolan idag igen, sen vidare till blodsugarna så nu är jag några dl lättare. Mitt blodvärde låg på 149 idag, förra gången var det 151:O typ ingen skillnad och väldigt högt. Innan vi fick reda på vilket värde jag hade så råkade jag berätta att jag bara åt typ 3 järntabletter efter förra gången och det var ju inte alls bra för unga kvinnor som jag som ska ha barn i framtiden men hon lugnade ner sig när hon såg mitt värde:P

Snö har vi fått också och jag var lika positiv och naiv som många andra och traskade iväg i converse och tunnare jacka, smart!

Nu ska jag plugga hårt och intensivt innan jag ska till Friskis för att värda, litteraturseminarie imorgon, soooom jag längtar?!


ajaj!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0