Dagens svett är utsvettad

Det blev lite stressigt där på slutet då moste kom och hämtade mig men vi hann i tid iaf. Mina bxor var sjukt sköna att träna i men måste säga att jag itne kände mig helt bekväm där jag hoppade runt i tajta brallor och en rätt otränad kropp. Hmm, ska slutat mumsa på skit så blir det nog bra det med.

Nu sitter jag här på mammas lilla röda lap-top då det trådlösa inte funkar så bra, eftersom det inte funkar alls faktiskt. Hur najs är det itne att komma hem till en stor lasagne?!

Jag sov så jävla kasst inatt så skulle med glädja stänga igen de små blå redan nu men då kommer jag väll vakna vid 5 imorgon! Imorgon ska jag träna igen, oh phew, kom på nu att det ju ska tränas på lördag med eftersom vi ska ha pass innan festen på friskis, och sen måste jag gå på Johns puls på söndag och hans aerobic/dans på måndag för det har jag aldrig gått på. Hmm 5 dagar i rad är nog inte riktigt nått jag borde göra nu. Hoppar över imorgon. Bra resonerat Maria!

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0