Det är inte sant!

Till att börja med så har jag inget varmvatten! Kan inte diska min snuskiga disk innan ajg reser bort i en vecka(!) kan inte duscha mitt förjävligt smutsiga hår innan jag åker iväg. Vägrar förfrysa hjärnan genom att trotsa kölden och tvätta håret. Sen kan vi lägga på en jävligt svullen halsmandel som gör ont varje gång jag sväljer. Känner hur den åker runt i halsen vid varje sväljning.
Jag står ut, bara den inte får damp på Gran Canaria för har inga försäkringspapper/kort eller nått sånt med mig. Måste seriöst gå till nån läkare när jag kommer hem för mina mandlar har i princip varit svullna sen min körtelfeber i högstadiet och nu är den alltså extra svullen.

Nu kände jag att stämningen i denna blogg sjönk, imorgon när jag vaknar pisssigt tidigt så är jag på topp. Får gå upp extra tidigt och hoppas på varmvatten:D

Packnignen går bra och jag har massvis med plats över och funderar på att byta handbagageväska för behöver inte så stor som jag har nu trots mina 6 par skor:P

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja jag förstår dig, jag hatar kö!!



ha det lööövley på din resa, sola åt mig med :) jag är duktigt avis på dig kan jag lova!!

2011-03-26 @ 14:32:13
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0