Fredagsmys<3

Det är mysigt att vara hemma hos mammut och systeryster:) Har varit en sväng på högskolan för att låna en bok över helgen. Upptäckte att jag hade fel upplaga:P Sen gick jag in på hm för att byta mina jeans, men råkade behålla dom, och köpa ett par till jeans...och ett långt linne....och en shortsdress. Oopss! Jeansen var så snygga, linnet ska jag ha som klänning på Gran Canaria och shortsdressen var så söt att jag inte kunde lämna kvar den. Märker små symptom på att jag är tillbaka i shopaholic beroendet, men lovar min ekonomi att inte trilla dit:P

Tänkte fota det nya sen, men nu är det fredagsmys som gäller. Ost och kex, mango och päron och så lite Let's Dance på det!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0