Gaaah, ta mig härifrån!

Har fått tillbaka mina symptom på magkatarr. Eller egentligen är det inte magkatarr det klassas som men det är vad alla tror att det heter så jag säger det. Förra gången kom det också i samband med en tenta så funderar på varför jag blir så uppstressad, det är inte min grej att vara uppstressad! Uppträder sällan uppstressat och känner mig inte superstressad heller om jag inte verkligen känner efter. Det ligger liksom och gnager i bakhuvudet(och tydligen i magen). Jag måste i vilket fall lägga av med detta och take a chill pill!! Så här kan jag inte hålla på inför varje tenta för då kommer jag väll få magsår innan jag är klar.

Igår var jag hemma hos Janina och planerar att hänga lite hos henne i sommar, men det vet hon inte om än. Dom har bastu och jacuzzi i källaren och Janinan kör cab så det är liksom givet. Så udda att vi inte använder vår bastu oftare, vi har ju faktiskt en vi också:P Får se om pappa följer upp förra sommarens planer och köper sig en utomhusjacuzzi också eller hur det blir med den saken.
Ni som känner mig lite bättre och inte fattar vem denna Janina är så träffades vi första gången för 2 veckor sen på friskis värdfest och det sa bara "klick" ni vet. Igår var andra gången vi träffades och vi var hemma hos henne och förade lite innan vi gick till Harrys/Sliver för Swedish Heat. Skratten är täta och det känns som vi kännt varandra i evigheter. Känns väldigt mycket som mitt år i USA där man alltid blev vänner sjukt snabbt. Det är något jag saknar lite i klassen. Finns många jag gillar att umgås med och det finns mycket trevligt folk men än är det ingen som jag bara "wow, vilken person, gud vad vi passar ihop"

Nog med ordbajsande, jag måste fortsätta plugga. Två dagar kvar innan the Big Day!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0