Gungeligung!

När jag ätit min supergoda lunch hos mormor och morfar så gav jag mig ut på en kort promenad i solen. Hamnade tillslut på en lekplats där jag satte mig och gungade. Shit vilken vårkänsla jag fick. Snacka om att det är underskattat att gunga! Måste leta upp en lekplats i götet snart:)
När jag gungat en liten stund så kommer det två små barn som med största ögonen ever glor på mig, haha! dom undrade nog vad en så gammal tjej som jag gjorde där.

Nu sitter jag på bussen tillbaka hem och mår lite halvt illa. Brukar inte bli åksjuk så vet inte vad det beror på. Det är dock sjukt instängd luft här inne och någon luktar äckligt rengöringsmedel. Har ju alltid varit lite känslig för lukter och det vimlar av dom här så det kanske beror på det.

En ny bussbild:

"jag-försöker-titta-drömskt-ut-genom-fönstret"

Nu är vi i Ulricehamn, vi är alltså snart halvvägs!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0