Hej på er (tänk: comhem-reklamen)

Jag jobbar på med min tenta. Måste säga att det har släppt sen igår. tror fortfarande att jag kommer sitta in i det sista men jag har iaf kommit en bit på vägen. Dagens hatade ord: Diskurs. Finns det ett mer luddigt ord? Typiskt att det ska vara med i hemtentan!

Igår på kvällen ringde min söta lilla mormor till mig och bad mig söka på lite rejer till deras korsord(dom är la för söta!) och jag väntade på att bli grattad för mormor brukar vara en av få som kommer ihåg det, men hon sa ingenting förens tillslut:" har du kollat posten idag?! vilket jag inte hade, jag menar jag har typ inte lämnat lägenheten på ett bra tag:P Så jag går ner med henne i luren och hittar ett brev och ett vykort. I brevet låg det ett kort och 100 spänn med orden"Grattis på namnsdagen. en liten peng så du kan köpa en bakelse och fira. Kram mormor och morfar"

Åh, jag blir helt rörd. Jag tvivlar inte det minsta på att jag kan ha världens bästa mormor och morfar:)
Sen vidare till vykortet som var från Cs föräldrar. C är alltså min pappas fru som har tillhört min familj i måååånga år! Tror dom gifte sig när jag var 7? Klart att vi har haft våra perioder med "du är inte min mamma och kan inte bestämma över mig!" och liknande men ser henne som en självklar del av min familj och älskar henne:) Hennes föräldrar är supersöta och jag bodde ensam en natt hos dom strax utanför Stockholm förra hösten och dom blir så glada när vi hörs av. Måste komma ihåg att ringa och tacka för kortet imorgon:)

nej, nu måste jag tillbaka till min text! Funderar på att ta en glass, hmm, den tål att tänkas på:)


en någorlunda normal(?haha) bild från min nya favorit, min webcamera!
Tänk om man verkligen bara hade haft ett öga, då hade man bara behövt ett glas i glasögonen!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0