Hoppas på psykiska besvär

Jag har ont i halsen och det är INTE okej! Skulle vara så jävla typiskt om jag blev sjuk lagom till Gran Canaria, det får helt enkelt inte hända! Som rubriken antyder så hoppas jag att halsontet beror på psykiska besvär. Det skulle iaf vara bättre än nått halsrelaterat som halsfluss.

Jag är törstig och vill ha vatten men eftersom någon tycker att vattnet i kranen luktar annorlunda så får man inte dricka det. Jag känner ingen lukt men skulle döda mig själv om jag trotsade detta och drack vattnet och sen ligger och spyr om några timmar. Problemet är att flaskvattnet är slut och det ända som är kvar är Cola, och det vill jag inte ha! Vilka i-lands problem;)

Back till plugg, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0