I'm back!

Lördagen var väldigt rolig! Lotta med sin Tim, Anna och hennes Jonathan, Sara1, Sara2 och Filippa. det var lite trångt i soffan framför Melodifestivalen men det gick det med:) Jag hejade på Danny och hade Saade som två. Jag menar bra låt som helhet men herregud vilken dålig låttext. Känns som en låt som skulle varit med i lilla melodifestivalen "I will be popular"?!

Alla utan jag filippa och Sara gick till Sticky Fingers men deet är itne riktigt my cup of tea så vi gick till Push, av alla ställen. Pippa kommer ju in gratis och det gav hon bort till mig, så det var helt klart en avgörande faktor! Men vi hade faktiskt väldigt kul!

Gårdagen var inte så kul och jag höll mig i sängen i princip hela dagen, trött som få och allmänt väldigt seg!

Idag var det skola igen och så grupparbete och jag råknar ner dagarna tills denna kursen är slut. Motivationen är fortfarande på noll och jag har mer eller mindre siktet inställt på ett feting U på salstentan men det slog mig precis att då måste jag ju hålla på med det här igen sen inför omtentan?! OMG jag dör!

Efter skolan mötte jag mitt hjärta Johanna och åt alldeles för mkt sushi. Brukar alltid tycka att jag vill ha mer, så drog till med 12 jäkla bitar, hade sushi upp i halva halsen i flera timmar!


Dags att gå till salongen och fixa brynen? Tyvärr så prioriterar jag rätt och lägger pengar på annat!
(oj, jag shoppade ett par jeansshort idag:O)

Nu ska jag iaf snart äta min goda lax med potatis, broccoli och sååås!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0