I'm on a bus!

Bilen strejkar. Hann precis komma till Göteborg förra gången jag åkte tillbaka innan en lampa började lysa och talade om att jag hade feltändningar och kunde skada min katalysator. har itne orkat ringa verkstaden än så fick ta bussen till Jönköping den här gången:) Rätt så trevligt att bara sitta och slippa köra och istället surfa runt på Facebook och lyssna på spotify. Ja, när såotify funakr då vill säga. Dåligt nät så kopplas ner med jämna mellanrum!

När jag kommer hem blir jag upphämtad av moster och så ska jag gå på hennes pass i huskvarna kl 17. Tajt schema men vill inte missa träningen i mina nya träningsbyxor:D


Hihi, busschauffören gick runt i bussen och kollade så man hade bälte på sig. Jag kände mig som en 5-årig flicka all over again!

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0