in the club

Gillar dannsy bidrag måste jag säga. Ingen typisk schlager och så lite snygg dans på scenen så är jag fast:)

Nu sitter jag ensam hemma här hos min mamma och ska plugga lite innan morfar kommer och hämtar mig för lunch. Tänkte gå dit först men kom på att jag har resväskor med mig eftersom jag har alla(jag har en jäkla massa resväskor har jag märkt. Blev så när jag ville skicka hem väskor fulla med saker från USA när jag hade besök. En ny väska varje gång:P) resväskor här i Jönnet. Åker inte hem hit nån mer gång innan Gran Canaria så de måste ju med nu. Har tre väskor som jag köpte tillsammans i tre olika storlekar. En stor, en kabinväska och så en mitt i mellan storlek. Tog mellanväskan och lilla kabinväskan eftersom det bara är en vecka men så frågade jag mamma "hmm, tror du att dom här räcker?!" mamma: "?!? om dom räcker? herregud maria, det är en vecka..."

Men det är ju inte kul att resa om man inte får ha med sig allt man vill:P

Usch, jag blir helt överväldigad av allt jag måste göra i skolan nu. Jag har en tendens att bli handlingsförlamad när jag känner att det är för mycket plugg, och det hjälper ju inte direkt!
Önskar att Liseberg kunde höra av sig snart så man vet om man har jobb i sommar eller inte!

back to business!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0