Kom igen nu HV!

Oj vad det inte går bra nu, kom igen HV det är inte dags att svika nu!

Har precis kommit hem från Friskis. Var på mitt första skivstångspass. Shit pommesfrites vad slut jag är i benen nu. Hade problem med att gå till spårvagnen för mina ben skakade nått sjukt, haha! Tror att jag kommer ha träningsvärk i ben och armar så det räcker och blir över imorgon. Känns lite som det är bra att jag har flyttat hit för jag testar lite nya grejer. I Jönköping gick jag alltid på samma pass. Varför testa något nytt när det jag har är sjukt bra, lite den inställningen:P

Har funderat på om jag inte ska göra så att jag ska gå på olika sorters pass varje vecka.
-Ett skivstångspass för kände hur bra det var för mina axlar som får fnatt ibland
-Ett medel/pulspass för lite kondition
-Ett spinpass för fettförbränning och kondition, fast FAN vad det är jobbigt, pallar jag?
-Ett aerobic/step/danspass för att det är så jäkla kul!

Nu är det dags att slänga sig ner på mattan här hemma och köra lite styrka och sen är det duschen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0