Melodifestivalfinalsparty

Har itne pluggat så mycket. Har knappt läst någon litteratur och börjar seriöst få panik inför salstentan eftersom jag inte kan något. Återigen så gör den känsla min handlingsförlamad och istället för att börja hårdplugga så skjuter jag på det!

Ikväll kommer min lägenhet att fyllas av härliga människor. Tror vi blir runt 10 pers så det kommer bli trångt om sittplatser, men vem har dött av att hänga i min säng, eller i värsta fall på golvet?

Tog en titt på mitt hår precis, och kom fram till att svallet behöver klippas!

Svalleli-svall, längre än vad som fick plats på bilden.

Nu är det dags för mig att fixa och trixa med kvällens look, och efter det ska jag fan ta tag i mitt plugg tills besöket kommer!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0