Min mage dödar mig!

Kan fan inte stå upprätt längre. Om jag sitter ner eller står framåtböjd så är det uthärdigt men inte annars. Har tom ätit losec mups nu, jag som nästan aldrig käkar piller! Iofs har jag inte sura uppstötningar/halsbränna men har hört att de även hjälper mot magkatarr. Jag har helt andra associationer till losec än halsbränna, jag kopplar det till psykiska problem men måste helt enkelt ändra mina kognitiva scheman utefter min nya info, dvs ackommodation. (haha, detta med ackommodation kommer på min tenta därför jag använder så fula ord!:P)

Åh, shit det känns redan bättre i magen, gud vad skönt! Nu kanske jag kan koncentrera mig igen och plugga det sista idag:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0