Möte och jobb

Idag har jag hunnit med en hel del!

  • Skolan 10-12
  • Hem och laga mat och få besök av Jonatan från Jönnet som ska hämta sin fästman Kalle som varit på kurs. Jag gillar kurser, för då kommer dom till mig:P
  • Ett samtal från Liseberg där jag får höra att de verkligen gillade mig under intervjuerna och att jag "har en given plats på attraktionsavdelningen i sommar" mmm, ljuva ord!
  • Sen vidare till Friskis för ett möte med de andra entrévärdarna i Kortedala
  • Hem och kollar närmare på mitt schema för sommaren och ser att jag jobbar VARJE fre-sön heeela sommaren, för att inte tala om 11-22 på midsommarafton, plus min födelsedag men jag ska inte klaga:)

Nu ska jag strax gå och sova och sen upp imorgon för föreläsning och en tripp för att ge bort lite blod. måste erkänna att jag är lite nervös eftersom det inte är min första gång längre och jag har fått för mig att de inte kommer vara lika försiktiga denna gången:P


Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Vardagskvällar är också bra kvällar att dricka rosé på i göteborg! jag vill dricka vin med dig, jag är hemma över sommaren! måndag-torsdag förslagsvis :P Kram

2011-03-10 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0