Soligt:)

Åh vad underbart det är med solen ute, kan det bli bättre?

Festen igår var verkligen underbart kul! Tävlingar, mat och partyparty:D Min nykomling Angelica, nykomlingen Janina och rutinerade Elin och jag gick till Sliver/Harrys när festen tog slut på Friskis och dansade loss totalt! Underbara tjejer. Så kul att man genom friskis träffar så mycket nya människor som man kanske inte hade träffat annars. Lite tråkigt på det sättet att jag inte bor i Jönköping längre så man kan ses på fritiden!

Bilderna på mig från igår är verkligen inte vackra men dom åker upp ändå:P


En av deltävlingarna. Varje lag skulle lyckas med så många Crazy Cards som möjligt. (det står typ huvud mot arm, näsa mot näsa, vad mot knä mm på korten och så fort ett kort åker i backen så har man misslyckats)


Här klämms det kort för fulla muggar!


Elin, Janina och Angelica!


Janina, Angelica och jag!


Janina, Jens, Oscar och Elin:) The Dance Crew!


Hahaha!


Snett blev det och jag ser psykiskt störd ut. Som det ska vara helt enketl!


Oscar och Elin gav sig in i dimman!

Nu ska jag gå bort till moster och intervjua henne om hennes kompetens! oh yes!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

åhhh tack sweety!! jag vet, varför skulle john fixa finalbiljetter till dom? i'm bitter!! ;)



KUL o se dig idag!!! :)

2011-03-06 @ 22:05:59
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0