St Patrick's Day

Åkte iväg och firade åsa på dubliner. Det är ju St pat's day så det var knökat med folk och vi hade jättetrevligt. Massa inside information om Liseberg från Josefine:D Det kommer bli en kul sommar kom vi fram till!

Nu har jag precis diskat, jag brukar få mycket gjort sent på kvällarna, nätterna. Nu det sista har jag varit uppe till 2-3 och fixat och pluggat. Sover såklart längre då för måste få min sömn. Men vet att jag får mer gjort på natten än om jag går upp tidigt på morgonen!

Imorgon bär det av hem till Jönnet ikväll.Ska träffa Janina på lördag och på söndag får C hämta mig och köra hem mig till dom då bilen fortfarande inte är fixad och jag måste ta bussen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0